Thermenhotel Stoiser
0 nights
Rooms and Guests
1 room, 2 adults, 0 children
All Properties in Gemeinde Loipersdorf bei Furstenfeld

Thermenhotel Stoiser

#5 of 4-star Select Hotels in Hartberg-Furstenfeld District
An der Therme 153, Gemeinde Loipersdorf bei Furstenfeld, Styria 8282, Austria
Show on Map
Thermenhotel Stoiser is conveniently located in the popular Loipersdorf bei Furstenfeld area. The hotel offers a wide range of amenities and perks to ensure you have a great time. To be found at the hotel are free Wi-Fi in all rooms, facilities for disabled guests, luggage storage, Wi-Fi in public areas, car park. Designed for comfort, selected guestrooms offer wake-up service, balcony/terrace, mini bar, telephone, satellite/cable TV to ensure a restful night. Enjoy the hotel's recreational facilities, including hot tub, fitness center, sauna, golf course (within 3 km), outdoor pool, before retiring to your room for a well-deserved rest. No matter what your reasons are for visiting Loipersdorf bei Furstenfeld, Thermenhotel Stoiser will make you feel instantly at home.Show More
We Price Match
hotel overview picture
4.4/5Cleanliness: 4.4
All 15 Reviews
Amenities
Golf CourseSunbathing AreaIndoor Swimming PoolOutdoor Swimming PoolHikingHot SpringSaunaSpaMassage RoomFitness Room
All Amenities
Surroundings
Landmarks: Francis - animal farm experience
(4.1km)
Landmarks: Grabher-Haus
(7.2km)
Landmarks: Alpenverein-Kletterhalle Fürstenfeld
(7.5km)
Map

Rooms

Guest Reviews

Policies

Services & Amenities

Double Room with Balcony
1

Double Room with Balcony

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Private Bathroom
TV
Daily Housekeeping
Terrace
Room Details
Check Availability
Double Room Thermal Bath View
1

Double Room Thermal Bath View

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bathroom
TV
Daily Housekeeping
Terrace
Room Details
Check Availability
Design Double Room with Balcony
1

Design Double Room with Balcony

1 Queen bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Air Conditioning
Private Bathroom
TV
Daily Housekeeping
Room Details
Check Availability
Single Room
4

Single Room

1 Single bed
Free Wi-Fi
Non-smoking
Private Bathroom
TV
Daily Housekeeping
Terrace
Room Details
Check Availability

Guest Reviews(15)

4.4/5
Verified Reviews
  • Cleanliness4.4
  • Amenities4.4
  • Location4.4
  • Service4.4
AI Summary
An AI-summarised snapshot of real guest reviews
Guests commend the spacious, quiet rooms with comfortable, noise-free beds, and appreciate the high-quality, diverse breakfast buffet. The wellness area features a sauna, and the clean, modern amenities include a new bathroom. The staff is notably friendly and professional.
Read more
Helpful
Not helpful
Guest User
April 3, 2024
Das Thermenhotel Stoiser ist nicht nur für den Paarurlaub zu empfehlen. Urlaub mit Familie und Hund hat wundervoll geklappt. Für den Hund war schon eine Decke, eine Futterschüssel und ein Leckerli vorbereitet. Gassiwege gibt es sehr viele - Hundesackerlspender und Müllkübel auch. Der Motorikweg ist ein Highlight für Groß und Klein. Auch die direkte Verbindung in die Therme Loipersdorf ist fein. Der hauseigenen Thermenbereich ist klein und fein. Gleiches gilt für den Saunabereich. Das Essen war wie immer einfach fabelhaft.
Translate
Guest User
March 2, 2024
Der Besuch im Hotel Stoiser war ausgezeichnet. Unser letzter Aufenthalt im Hotel Stoiser liegt 5 Jahre zurück. Das Hotel wurde in den letzten Jahren generalsaniert. Die Zimmer, der Wellnessbereich, die Bar, der Restaurantbereich etc. wurden neu gestaltet. Alles ist sehr gut gelungen. Wir fühlten uns im neuen Ambiente richtig wohl. Das Essen im Stoiser war wieder sehr gut. Der Wellnessbereich im Stoiser ist exzellent, wir gingen nur wegen des Wildbaches in die Therme. Besonders erwähnen möchte ich das nette und kompetente Personal (z. B. den ungarischen Masseur, die Frühstücksköchin)
Translate
Guest User
October 3, 2023
Das Resort präsentiert sich in gewohnter perfekter Weise. Der Empfang in der neugestalteten Reception ist freundlich und professionell, das Frühstücksbuffet reichhaltig und dem Standard angemessen und das Abendmenü ist von sehr guter Qualität. Wer eine Suite gebucht hat, wird bemerken, dass durch den Umbau des 1. und 2.Stockwerks die Aussicht etwas dezimiert ist - man blickt leider nicht mehr auf die Therme sondern auf das neue Flachdach - schade aber nicht zu vermeiden (außer man vergrößert auch die Terrasse des 3.Stocks.....) Eine Empfehlung für Thermenliebhaber und Golfer!
Translate
Guest User
September 15, 2023
Wir konnten uns wieder einmal sehr gut erholen. Das ganze Personal, egal in welchem Bereich, ist sehr freundlich. Das umfangreiche Frühstücksbuffet mit regionalen Produkten ist ausgezeichnet. Wir hatten ein gemütliches Designzimmer, welches mit einem bequemen Bett und Balkon mit Thermenblick ausgestattet war. Das Beste in diesem Hotel ist der schöne Wellnessbereich! Man muss nicht unbedingt in die Therme gehen, sondern kann den ganzen Tag im Hotel relaxen. Wir kommen gerne wieder!
Translate
Guest User
August 13, 2023
Wie konnten leider nur 1 Nacht bleiben, aber wir konnten trotzdem herrlich entspannen! Wir lieben es bei "unserem" Stoiser. Das Essen ist top vom Frühstück bis zum Abendessen! Alles ist super sauber und wir fühlen uns immer sehr aufgehoben und rund umversorgt! Der Sauna-Bereich ist ein Traum! Wir kommen sehr gerne immer wieder für Auszeiten und werden wieder und wieder buchen. Auch wenn man alleine dort ist, ist es herrlich entspannend! DANKE!!
Translate
Guest User
June 27, 2023
Ich habe mit meinem Mann wieder, - wir kommen seit mehr als 20 Jahren -einen perfekten Kurzurlaub genossen. Trotz großem Umbau, war Service und Essen wie immer hervorragend!!! Es hat an NICHTS gefehlt! Personal sehr, sehr freundlich und zuvorkommend. Chef begrüßt nach wie vor die Neuankömmlinge :-) Wir kommen gerne wieder!!!
Translate
Guest User
May 30, 2023
Wir waren das 2. Mal im Hotel Stoiser. Das Hotel punktet auf jeden Fall mit den tollen Mitarbeitern. Freundlich, zuvorkommend und sehr kompetent in allen Bereichen. Es wurde gerade umgebaut. Es war nur der kleinere Hoteltrakt und der Wellness-Bereich offen. Trotzdem hat man von einer normalerweise hektischen Bauphase nichts mitbekommen. Wir können das Hotel mit persönlichem Flair nur weiterempfehlen. Wir waren nicht in der öffentlichen Therme, weil das Hotel einen eigenen kleinen Bereich bietet. Wer Ruhe sucht ist hier definitiv richtig.
Translate
Guest User
April 26, 2023
Als Stammgast fühlt man sich vom ersten Augenblick an verwöhnt und umsorgt. Tolles Frühstücksbuffet, höfliches Personal und ein wirklich sehr gutes Abendessen sind hervorzuheben. In der Früh kann man bis 0900 kostenlos das Thermalbad benutzen - eine Wohltat. Die Nähe zum Golfplatz ist gegeben, entsprechende Packages werden angeboten. Herr Stoiser ist jeden Tag/Abend zur Stelle und hat immer ein freundlichen Wort für den Gast - Kompliment! Demnächst werden Rezeption, Restaurant und Bar umgebaut - wir sind schon sehr gespannt!
Translate
Guest User
April 6, 2023
Wir fahren ja schon seit Jahre zum Hotel Stoiser und jedesmal ist es für uns ein nachhause kommen. Wir lieben einfach die Herzlichkeit beim gesamten Team inkl dem Chef Herrn Stoiser der bei jedem Abendessen seine Runden dreht und auch selbst Hand anlegt. Außerdem ein Top Wellnessbereich inkl der tollen Sauna Damen und nicht zu vergessen die tollen Behandlungen wie Massagen usw. Und ebenfalls was dieses Hotel noch auszeichnet ist das tolle (mindestens 4 Hauben) Essen. Wir kennen schon sehr viele Hotels aber das Hotel Stoiser kommt bei uns an 1 Stelle.
Translate

Property Policies

Check-in and Check-out Times
Check-in: 14:00–22:00
Check-out: 07:00–11:00
Child Policies
Children of all ages are welcome at this property.

Cots and Extra Beds
Extra bed and crib policies may vary according to room type. Please refer to the room type details for more information.

Breakfast
TypeContinental, Gluten-free, Vegetarian
StyleBuffet
AgeFee
Adult
Contact hotel
Additional breakfast fees are not included in the total and need to be paid at the property.

Show More

Property Description

  • Number of Rooms: 116
Thermenhotel Stoiser is conveniently located in the popular Loipersdorf bei Furstenfeld area. The hotel offers a wide range of amenities and perks to ensure you have a great time. To be found at the hotel are free Wi-Fi in all rooms, facilities for disabled guests, luggage storage, Wi-Fi in public areas, car park. Designed for comfort, selected guestrooms offer wake-up service, balcony/terrace, mini bar, telephone, satellite/cable TV to ensure a restful night. Enjoy the hotel's recreational facilities, including hot tub, fitness center, sauna, golf course (within 3 km), outdoor pool, before retiring to your room for a well-deserved rest. No matter what your reasons are for visiting Loipersdorf bei Furstenfeld, Thermenhotel Stoiser will make you feel instantly at home.

Services & Amenities

Indoor Swimming Pool
Outdoor Swimming Pool
Hot Spring
Spa
Fitness Room
Bar
Restaurant
Café
Meeting Room
Restaurant
Restaurant
No additional info available
Show More

Frequently Asked Questions

How much does it cost to stay at Thermenhotel Stoiser?

Prices at Thermenhotel Stoiser are subject to change according to dates, hotel policy, and other factors. To view prices, please search for the dates you wish to stay at the hotel.

What are the check-in and check-out times at Thermenhotel Stoiser?

The check-in time is after 14:00 and the check-out time is before 11:00.

Does Thermenhotel Stoiser provide airport transfer services?

No, the Thermenhotel Stoiser doesn't provide airport transfer services.

What amenities and services does Thermenhotel Stoiser have?

Thermenhotel Stoiser has the following amenities and services: Pets allowed (additional fee), Indoor Swimming Pool, Outdoor Swimming Pool.

Does Thermenhotel Stoiser have a swimming pool?

Yes, Thermenhotel Stoiser has a pool. Pool type: Indoor Swimming Pool, Outdoor Swimming Pool.

Does Thermenhotel Stoiser have fitness amenities?

Yes, Thermenhotel Stoiser has fitness amenities.

Does Thermenhotel Stoiser provide Wi-Fi?

Yes, the hotel provides Wi-Fi.

Does Thermenhotel Stoiser have non-smoking rooms?

Please view the hotel listing for details.

Does Thermenhotel Stoiser provide breakfast?

Yes, Thermenhotel Stoiser provides breakfast.

Does Thermenhotel Stoiser have a restaurant?

Yes, guests can eat at: Restaurant, Café.

About This Property

Average Price FromAUD385
Hotel Star Rating4